Interna medicina

Interna medicina je grana medicine koja se bavi problemima i bolestima unutarnjih organa. Interna medicina se  naziva i  kraljicom medicine jer predstavlja osnovu mnogih daljnjih subspecijalizacija odnosno grana medicine uže specijaliziranih za pojedine organe ili organske sustave kao npr. endokrinologija (bolesti žlijezda s unutrašnjim izlučivanjem kao što su štitnjača, nadbubrežne žlijezde, spolne žlijezde i njihovi proizvodi hormoni), kardiologija (bolesti srca i krvnih žila), pulmologija (bolesti pluća i dišnih organa), nefrologija (bolesti bubrega i mokraćnog sustava), gastroenterologija (bolesti probavnih organa).

U našoj  internističkoj  ambulanti možete obaviti pregled kod liječnika specijalista interne medicine različitih užih specijalnosti, sistematski pregled kao i preoperativne preglede s obradom i zatražiti drugo mišljenje (second opinion).

Internistički pregled

Tijekom internističkog pregleda liječnik specijalist interne medicine u razgovoru s pacijentom prikuplja detaljne podatke o prijašnjim bolestima, bolestima u obitelji kao i razlog dolaska (anamneza). Potom obavlja detaljni klinički pregled koji obuhvaća inspekciju, palpaciju, perkusiju i auskultaciju tijekom kojih će utvrditi kakvo je opće stanje pacijenta, pogledati kožu i vidljive sluznice, laganim pritiscima vrhovima prstiju pregledati limfne čvorove, krvne žile, trbušne organe i poslušati srce i pluća. Sastavni dio pregleda je i mjerenje krvnog tlaka. Po završenom razgovoru i pregledu u dogovoru s pacijentom liječnik će odlučiti o daljnjim potrebnim pretragama ili pregledima.

Kvalitetan internist mora poznavati široki spektar bolesti kojima se bavi, ali i dobar osjećaj kada treba konzultirati kolegu koji je uže specijaliziran za pojedino područje. Vrhunski internist i kliničar mora biti u stanju prepoznati i riješiti većinu tegoba, među kojima su najčešće poremećaji cirkulacije, bolesti pluća i bronha, bolesti žlijezda s unutarnjim izlučivanjem, bolesti srca, bolesti bubrega i urinarnog trakta, bolesti gastrointestinalnog trakta (želudac, crijeva) kao i problemi s prostatom.

U našoj Poliklinici liječnici internisti obavljaju i sistematske preglede čiji je opseg i sadržaj prilagođen životnoj dobi, spolu i postojećim zdravstvenim problemima pacijenata. Osnovi sistematski pregled uključuje kompletnu analizu krvi i urina, klinički pregled EKG-om i ultrazvuk organa trbušne šupljine i organa mokraćnog sustava te prostate kod muškaraca. Ostale pretrage kao što su color doppler srca i krvnih žila, ultrazvuk štitnjače, tumorski markeri ili hormoni obavljaju se po preporuci internista prema rezultatima obavljenog pregleda ili prema željama pacijenata.

Doctors

portrait3

Brittany Oliver

portrait1

Christopher Barnes

portrait4

Liam Lynch

Frequently Asked Questions

Can I contact the doctors for advice?

Non consectetur aliquip esse qui veniam ad nulla incididunt labore. Reprehenderit esse voluptate cillum Lorem qui incididunt ipsum. Aliquip cupidatat enim proident eu irure nostrud eu excepteur ex ea dolor. Id adipisicing mollit magna voluptate tempor commodo sit.

Pariatur exercitation reprehenderit nostrud consequat. Aute pariatur aliqua non pariatur aute est adipisicing minim irure mollit exercitation incididunt eu. Velit laboris aute eu sunt cupidatat sit elit culpa labore nostrud qui. Excepteur qui exercitation ipsum ut adipisicing nisi sunt aute reprehenderit dolore.

What should I do if I have concerns?

Will information about me be safe and secure?