Neurologija

Neurologija je grana medicine koja se bavi dijagnostikom i liječenjem oboljenja mozga, leđne moždine, perifernog nervnog sustava i mišića. Nervni sustav je vrlo složen i sofisticiran, te je i liječenje često složeno i dugotrajno. Pojedine bolesti nervnog sustava su neizliječive, ali se, uz kontinuirani nadzor i savijetovanje naših liječnika, drže pod kontrolom. Adekvatna terapija i pridržavanje savijeta liječnika, mogu dovesti do značajnih pomaka u sprečavanju napredovanja trajnog oboljenja, čime se povećava kvalitet života pacijenta. Nervni sustav je vrlo složen i sofisticiran.

Neurologija se posebno bavi opisom i objašnjenjem kliničke slike bolesti prouzročenih patološkim procesima i lezijama u određenim strukturama nervnog sustava ili poremećajima u njegovom funkcioniranju.

Neurološka konzultacija počinje uzimanjem kompletne medicinske anamneze i neurološkim pregledom.

Tijekom uzimanja anamnestičkih podataka, prikupljamo informacije o Vašim trenutnim tegobama ili bolesti, razlozima za konzultaciju neurologa, dosadašnjim bolestima, boravcima u bolnici, operativnim zahvatima, osobnim i socijalnim karakteristikama, lijekovima koje uzimate i eventualnim alergijama na lijekove, te bolestima u obitelji.

Nakon uzimanja anamnestičkih podataka i obavljanja odgovarajućih dijelova pregleda, neurolog bolje razumije o kakvim je tegobama pacijenta riječ ili zna kakva bi dodatna ispitivanja trebalo provesti. Dodatna dijagnostička ispitivanja neurologu mogu pomoći potvrditi dijagnozu i bolje isplanirati specifični plan liječenja.

Neurološke usluge u Poliklinici Holoart uključuju detaljan neurološki pregled (anamneza i neurološki status), preporuku terapije i potrebnih pretraga u svrhu lijecenja bolesti perifernog i sredisnjeg zivcanog sustava te problema sa spavanjem (ovo dodati)

Na raspolaganju su i specijalnosti koje prate neurologiju, kao što su interna medicina, uzv dijagnostika.

Neka od najčešćih neuroloških oboljenja i stanja su moždani udar, multipla skleroza, razni tipovi glavobolja, Parkinsonova bolest, Alchajmerova bolest, problemi sa kičmenom moždinom, epilepsija te bolesti spavanja.

Cjenik

Neurološki specijalistički pregled 400 kn,

Cjenik svih usluga poliklinike Holoart pogledajte OVDJE.