Neurologija

Neurologija je grana medicine koja se bavi dijagnostikom i liječenjem oboljenja mozga, leđne moždine, perifernog nervnog sustava i mišića. Nervni sustav je vrlo složen i sofisticiran, te je i liječenje često složeno i dugotrajno. Pojedine bolesti nervnog sustava su neizliječive, ali se, uz kontinuirani nadzor i savijetovanje naših liječnika, drže pod kontrolom. Adekvatna terapija i pridržavanje savijeta liječnika, mogu dovesti do značajnih pomaka u sprečavanju napredovanja trajnog oboljenja, čime se povećava kvalitet života pacijenta. Nervni sustav je vrlo složen i sofisticiran.

Neurologija se posebno bavi opisom i objašnjenjem kliničke slike bolesti prouzročenih patološkim procesima i lezijama u određenim strukturama nervnog sustava ili poremećajima u njegovom funkcioniranju.

Neurološka konzultacija počinje uzimanjem kompletne medicinske anamneze i neurološkim pregledom.

Tijekom uzimanja anamnestičkih podataka, prikupljamo informacije o Vašim trenutnim tegobama ili bolesti, razlozima za konzultaciju neurologa, dosadašnjim bolestima, boravcima u bolnici, operativnim zahvatima, osobnim i socijalnim karakteristikama, lijekovima koje uzimate i eventualnim alergijama na lijekove, te bolestima u obitelji.

Nakon uzimanja anamnestičkih podataka i obavljanja odgovarajućih dijelova pregleda, neurolog bolje razumije o kakvim je tegobama pacijenta riječ ili zna kakva bi dodatna ispitivanja trebalo provesti. Dodatna dijagnostička ispitivanja neurologu mogu pomoći potvrditi dijagnozu i bolje isplanirati specifični plan liječenja.

Neurološke usluge u Poliklinici Holoart uključuju detaljan neurološki pregled (anamneza i neurološki status), preporuku terapije i potrebnih pretraga u svrhu lijecenja bolesti perifernog i sredisnjeg zivcanog sustava te problema sa spavanjem (ovo dodati)

Na raspolaganju su i specijalnosti koje prate neurologiju, kao što su interna medicina, uzv dijagnostika.

Neka od najčešćih neuroloških oboljenja i stanja su moždani udar, multipla skleroza, razni tipovi glavobolja, Parkinsonova bolest, Alchajmerova bolest, problemi sa kičmenom moždinom, epilepsija te bolesti spavanja.

Cjenik svih usluga poliklinike Holoart pogledajte OVDJE.