Fizioterapija i rehabilitacija

Fizikalna medicina i rehabilitacija

Današnji način života, stres, nedostatak kretanja, korištenje prisilnih položaja (dugotrajno sjedenje, prekomjerno korištenje kompjutera…) pogoduju razvoju zdravstvenih problema kod školske i radno aktivne populacije, menadžera, sportaša te osoba treće životne dobi. Dvije glavne medicinske profesije koje rješavaju te probleme su liječnici specijalisti fizijatri te fizioterapeuti.

Liječnici fizikalne medicine obavljaju preglede i određuju rehabilitacijske tretmane i liječenja degenerativnih bolesti kostiju, zglobova i kralježnice.

Fizioterapeuti obavljaju sve djelatnosti vezane uz: elektroterapiju, hidroterapiju, terapiju laserom, magnetoterapiju, primjenu uređaja koji pomažu pri otklanjanju bolnih stanja u koštano-zglobnom sustavu i kralježnici. Bave se medicinskom, sportskom masažom i drugim posebnim tehnikama prema potrebama i zahtjevima klijenata i pacijenata.

Fizioterapija se koristi kod saniranja bolnih stanja kralježnice i zglobova, odnosno poremećaja funkcije sustava za kretanje reumatske prirode (upalne i degenerativne bolesti), neurološke rehabilitacije (poslije moždanog udara, akutne boli u leđima…), ortopedskih problema (loše držanje, skolioza, kifoza…), traumatskih te kod raznih sportskih ozljeda.

Intenzivna rehabilitacijska terapija jedini je konzervativni način kako se brzo i uspješno normalizira smanjena ili izgubljena funkcija mišića, zglobova ili kralježnice.

Cjenik svih usluga poliklinike Holoart pogledajte OVDJE.